Kort en bondige update :) - Reisverslag uit Phetchaburi, Thailand van Sienna & Janjaap - WaarBenJij.nu Kort en bondige update :) - Reisverslag uit Phetchaburi, Thailand van Sienna & Janjaap - WaarBenJij.nu

Kort en bondige update :)

Door: Sienna en Janjaap

Blijf op de hoogte en volg Sienna & Janjaap

07 Maart 2014 | Thailand, Phetchaburi

Heehee,

Sow, dat is alweer een lange tijd geleden dat we wat geschreven hebben! De tijd vliegt hier ook gewoon voorbij. Een week nadat Janjaap zijn voet had gestoten zijn zijn hechtingen eruit gehaald en kon hij weer normaal lopen. De wond is mooi dicht gegroeid en je ziet er niet veel meer van. Ik heb in de tussen tijd nog eventjes mijn eigen vinger geopereerd tijdens het snijden van het fruit. Niet heel erg slim, maar dat gaat inmiddels ook al weer erg goed. Niets meer aan het handje, of in mijn geval aan mn vinger. Vorige week op onze vrije dag zijn we weggeweest uit het center. We zijn door de taxi naar Hua Hin gebracht. Daar hebben we heel de dag door de stad gestruind naar een nieuwe batterij voor Janjaaps telefoon en een nieuwe camera voor mij. Die camera heb ik helaas nog niet gevonden, maar die ga ik nog wel vinden ;) En sorry mam als het geen Canon wordt :P We hebben in ieder geval erg genoten van onze vrije dag, maar waren ook vooral blij om weer terug in het center te zijn. De drukte van de stad met alle uitlaatgassen in die hitte wordt je op een gegeven moment toch wel te veel. Maargoed het was erg leuk.
Ohja en een aantal dagen daarvoor zijn we 's avonds met een hele groep vrijwilligers nog naar Cha Am geweest. Daar hebben we wat gegeten en zijn we naar een bar geweest. Echt super gezellig om met zo'n groep eigenlijk onbekenden op stap te zijn. Zekers voor herhaling vatbaar. Vandaag is het weer onze vrije dag en deze ochtend heb ik een aantal mooie foto's gemaakt van de dieren hier in het center. Hopelijk lukt het zometeen om ze te plaatsen en anders houden jullie ze van ons tegoed. Vanmiddag gaan we lekker zwemmen, wat we hier nog helemaal niet hebben gedaan. Want hier hebben alleen de dieren allemaal een eigen zwembad. (en sommigen houden niet eens van zwemmen O.o)
Verder is er niet heel veel bijzonders gebeurd hier. Ja gewoon het dagelijkse leven van het werken elke dag. Maargoed dat is opzich niet heel interesant. Of nouja, het is heel interesant om hier te werken en veel te leren over de dieren en hun achtergronden, maar ik vind het zo raar om dat allemaal stapje voor stapje te vertellen. Dus dat doe ik dan ook niet want dan wordt dit heen heel langdradig en saai verhaal :P
Tot de volgende keer maar weer ;)

Byebye xxx

Ps. Waar we trouwens helemaal gek van worden is van de mieren. En dan vooral hun beten. Mn voeten zitten helemaal onder de bultjes en dat JEUKKT! GRRR

• 07 Maart 2014 - 15:16

Wilma Daggenvoorde:

Hey Sienna en Jan-Jaap!

Wat fijn om weer van jullie te horen en dat jullie te druk zijn om te schrijven is helemaal niet erg!!
    Gelukkig gaat alles oké met jullie, op jeuk en kleine ongelukjes na dan.....Sla al jullie ervaringen wel op op jullie eigen harde schijf tussen jullie oren....want dat is iets waar je altijd weer van kan nagenieten!
    Succes verder en hopelijk hadden jullie een frisse duik?!

Lieve groeten uut Heet'n

• 07 Maart 2014 - 21:12

Gerard En Ina En De Kids:

Hallo Sienna en Janjaap,

Mooi om te horen dat het goed gaat, veel plezier daar en geniet ervan.
    Groet Gerard Ina en de kids