Een korte update - Reisverslag uit Phetchaburi, Thailand van Sienna & Janjaap - WaarBenJij.nu Een korte update - Reisverslag uit Phetchaburi, Thailand van Sienna & Janjaap - WaarBenJij.nu

Een korte update

Door: Sienna en Janjaap

Blijf op de hoogte en volg Sienna & Janjaap

13 Maart 2014 | Thailand, Phetchaburi

Hallo allemaal,

Vandaag was onze vrije dag en hebben er heerlijk van genoten. We hebben geslapen in een hotel dicht bij een grote tempel waar we vandaag heen zijn gegaan. Vanochtend hebbben we lekker uitgeslapen ofnouja tot 8 uur. Daarna hebben we ontbeten bij het hotel en zijn we om 11 uur naar een mooie grot gegaan waar we hebben een tour hebben gehad. Er stonden daar meer dan honderd buddha's en we hebben daar dan ook hele mooie foto's gemaakt met veel dank aan onze toffe tourguide ;) Ook liepen er vele makaken rond die ons af en toe erg lieten schrikken. Na die tour zijn we terug gegaan met onze open taxi naar de stad en hebben we heerlijk gegeten bij een guesthouse aan de rivier waar de mensen zoals overal hier heel aardig zijn. Later in de middag zijn we naar de tempel gegaan waar het ook weer overspoeld was met wilde makaken. De eigenlijke tempel waar we heen wilden was uiteindelijk te ver lopen en hadden we dus geen tijd meer voor, maar we zijn wel naar een paleis en de pegado geweest. Een pegado is een soort van grafsteen. Hier in Thailand wordt je gecremeerd als je overlijd en het as dat overblijft wordt dan in de pegado gestopt. De pegado wordt gebouwd voor heel de familie. Je zou het dus kunnen zien als een familie graf. Nadat we dat bezocht hadden zijn we terug gelopen naar ons hotel en om 5 uur kwam onze taxi ons daar weer ophalen. Nu zijn we bij het internet cafe in het dorp en hebben we even boodschappen gedaan. Straksjes nog even kijken bij de barnight in het center en morgen weer back to work.

Groetjess

• 13 Maart 2014 - 15:12

Gertien:

Het lijkt wel of jullie vakantie hebben. Geniet er van.

Groetjes Gertien

• 13 Maart 2014 - 21:32

Mark En Aafke:

Hoi Janjaap en Sienna,

Leuk om jullie verhalen te lezen, jullie hebben al een boel bijzondere dingen gezien en meegemaakt! Wij zijn best een beetje jaloers... Maak er een mooie tijd van!

Hartelijke groetjes, Mark en Aafke

• 14 Maart 2014 - 07:10

Annemiek:

Leuk om te lezen hoe het gaat daar... En je kleurd ook al mooi bij! Veel succes en plezier nog... Groetjes van
    Annemiek

• 14 Maart 2014 - 11:17

Marcel:

Nou Sienna en Janjaap,
    Hoezo stage? Het is een grote vakantie. Geeft niks hoor, geniet er maar lekker van.
    Groetjes, Marcel (Pap)

• 14 Maart 2014 - 19:00

Ivonne En Henk:

Hoi Sienna en Jan- Jaap, leuke verhalen weer om te lezen van jullie. Fijn om te horen dat jullie het zo leuk hebben daar. Hadden we toch niks teveel verteld dus. Geniet er lekker van en we wachten op het volgende verhaal. Groetjes Henk en Ivonne