Het avontuur is begonnen - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Sienna & Janjaap - WaarBenJij.nu Het avontuur is begonnen - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Sienna & Janjaap - WaarBenJij.nu

Het avontuur is begonnen

Door: Janjaap en Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna & Janjaap

13 Februari 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Hee!!

Na veel gestress en gezenuw met het visum en andere zaken konden wij gister middag precies volgens de planning vertrekken naar Düsseldorf airport. Daar aangekomen nog wat gezellig met onze families gegeten (bij de mac :p) en kwam een één of andere idiote spijbelaar ons nog opzoeken om ons nog even uit te zwaaien. Wel echt super lief, je bent een schat! Nadat we onze bagage maar hadden ingecheckt kwam het altijd moeilijke afscheid. Het idee dat je je familie een lange tijd niet zal zien is raar. Maargoed, tranen mogen dan ook bij zo'n afscheid en die hebben we dan ook zeker laten rollen. Maar bij de gedachte dat we een geweldig avontuur gaan beleven zorgde voor een glimlach op onze gezichten. "Het wordt geweldig" blijven we maar zeggen. En dat zal het ook zeker worden. Dat is het nu opzich al. Nadat we door de douane en paspoort controle zijn gelopen en voor de laatste keer naar de thuisblijvers hebben gezwaait zijn we richting de gate gelopen. Gate 46 (een mooier getal kan bijna niet toch?) Er was een klein beetje vertraging maar toch zijn we uiteindelijk tegen kwart over 21 de lucht in gegaan. Gezellig met iemand naast ons met een hele irritante lach en vliegangst. Gelukkig zat er twee rijen voor ons ook nog een stel met en krijsende baby. Jaja allemaal erg leuk :p Maargoed, de vlucht is goed gegaan, ik heb nog lekker liggen slapen terwijl Janjaap een filmpje keek. Hij kon helaas niet in slaap komen door dat krijskind. Nu zijn we in abu dhabi, wat meer op een paleis lijkt dan op een vliegveld (foto's volgen) en ze hier met tja hoe zou het geld heten? Arabische Emiraten dollar ofzo? De afkorting is in ieder geval AED, en nee daar bedoelen ze geen hartmassage apparaat ;) €1 is ongeveer 5 AED. En om wat eten te halen voor Janjaap (hij wilde in het vliegtuig geen eten namelijk) hebben we maar even van dat rare geld gepint. Het is hier nu half acht in de ochtend, met wéér een krijsend kind en om 9.10 vertrekt ons vliegtuig naar Bangkok. Nog eventjes volhouden hier dus en dan weer lekker in het vliegtuig.

We houden jullie op de hoogte!

xxx

Ps. Idiote spijbelaar, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een donders mooie dag van en feest drie keer zo veel ;)

• 13 Februari 2014 - 17:33

Twan Hermsen:

Hee goed te horen dat de vlucht goed is verlopen tot nu toe ! Janjaap het vliegtuigvoedsel is niet zo slecht hoor ! :P

Salutări din România , Bram,David en Twan

• 13 Februari 2014 - 21:50

Annemiek:

Goed te horen dat jullie veilig aan land zijn!! Veel plezier.

• 13 Februari 2014 - 22:00

Marjan De Weerd:

Super dat alles tot nu toe naar wens verloopt. Samen lekker genieten. Tot gauw.

• 14 Februari 2014 - 07:56

Lenneke:

Heel veel plezier!!

• 14 Februari 2014 - 14:20

Yvonne Haaxman:

Sienna en Janjaap, heel veel plezier tijdens jullie grote avontuur in Thailand.