Het avontuur is voorbij, op naar de volgende - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Sienna & Janjaap - WaarBenJij.nu Het avontuur is voorbij, op naar de volgende - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Sienna & Janjaap - WaarBenJij.nu

Het avontuur is voorbij, op naar de volgende

Door: Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna & Janjaap

20 Juni 2014 | Thailand, Hua Hin

Hee hee,

Ja, onze laatste dagen zijn geteld. Het is voorbij. Woensdag hebben we onze laatste werkdag gehad, met onze laatste harvest. Van die dag hebben we maar even extra goed genoten. Gisteren hebben we onze backpacks vol gestouwd, wat nog een moeilijkere klus was dan verwacht. Dus we hebben een heleboel kleren, vooral ook vieze kapotte werkkleding, gedoneerd aan het center, wie weet kunnen ze er nog wat mee. Die dag nog even heel veel foto's gemaakt van alle olifanten en de rest in het center. En om half 6 volgde het altijd zware afscheid. Het voelde gister alsof we gingen verhuizen, echt heel raar. Heel raar om afscheid te nemen van de plek waar je ruim 4 maand hebt gewoond en ook om afscheid te nemen van de mensen om je heen waarmee je elke dag te maken had. Veel vrijwilligers die we goed kennen waren er al niet meer, maar de mensen die hier vast werken, toch raar om zo ineens weg te gaan. En dan P. Sue, onze lieve Thaise oma. We hebben ons hartjes kussen aan haar gegeven, dat vond ze echt lief.
Het was een zwaar afscheid, natuurlijk voor mij weer met twee watervallen over m'n wangen, maargoed dat is ook niet gek. Janjaap begon stiekem in de auto even te huilen toen we de bocht om waren.
Nu zitten we weer in Hua Hin voor twee daagjes en hopelijk gaan we morgen richting Chiang Mai. Wat verder de plannen zijn weten we nog niet precies. We hebben nu vakantie en daar gaan we zeker van genieten, dus we zullen zien waar we terecht komen.
Het eerste avontuur is ten einde, dus het volgende kan beginnen. :)

Xxx

• 20 Juni 2014 - 07:57

Marcel:

Nou, nu nog even lekker samen genieten zonder pottekijkers. Opnieuw een geweldig avontuur te gaan. Veel plezier en pas goed op je spullen en op elkaar. Tot over ruim 2 weken.
    Pap

• 20 Juni 2014 - 09:05

Gertien:

Geniet van jullie vakantie.

Groetjes Gertien

• 20 Juni 2014 - 10:34

Wilma Daggenvoorde:

GENIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JE LEEFT MAAR ÉÉN KEER...TIMES FLYES!
    Dit vergeten jullie noooooit meer!
    Dikke kus van ons uut Heet'n

• 20 Juni 2014 - 11:42

Danielle :

Oh wat gek voor jullie. Wat een lieve open blog. Geniet van de vakantie samen!

Sienna & Janjaap

Dit is het reisdagboek van Sienna en Janjaap. Voor onze opleiding Eco & Wildlife Studies moeten wij een aantal stages lopen. Het plan is om eind Januari af te reizen naar het verre, verre, verre oosten, namelijk Thailand. Veel plezier bij het lezen van onze reisblog!

Actief sinds 17 Dec. 2013