Vliegtickets geboekt! - Reisverslag uit Geesteren, Nederland van Sienna & Janjaap - WaarBenJij.nu Vliegtickets geboekt! - Reisverslag uit Geesteren, Nederland van Sienna & Janjaap - WaarBenJij.nu

Vliegtickets geboekt!

Door: Janjaap en Sienna

Blijf op de hoogte en volg Sienna & Janjaap

21 Januari 2014 | Nederland, Geesteren

Heee,

De voorbereidingen voor onze reis naar Thailand zijn in volle gang. Vandaag hebben we onze vliegtickets geboekt dus de datums staan definitief vast! Op woensdag 12 februari zullen wij 's avonds om 21 uur de lucht in gaan. Eerst vliegen we naar Abu Dhabi waar we een paar uurtjes moeten wachten om onze door vlucht te maken naar Bangkok.
Ook zijn we al een tweemaal lekker lek geprikt bij de GGD. Janjaap heeft inmiddels al vijf prikken ondergaan en Sienna heeft er drie gehad. Allemaal essentieel om niet ziek te worden in Thailand.
Wij zijn ons druk aan het lekker maken met vele folders van de vakantie beurs en kijken nu al uit naar het backpacken. Haha, tja maar eerst moet er nog stage gelopen gaan worden, wat overigens ook geen straf zal gaan worden. Heerlijk zo'n vooruitzicht als je hier in de kwakkel winter van Nederland verkeerd. Ja, zo slecht is het studenten leven nog niet ;)

Wij hebben er super veel zin in, en ook om deze blog bij te houden. Dus er zal veel geblogd gaan worden! (als er internet beschikbaar is tenminste) ;)

Bye bye

Ps. Wil je altijd op de hoogte blijven, meld je dan aan voor de mailing list! Dan krijg je een mailtje als er een nieuw reisverslag geplaatst is ;)

• 22 Januari 2014 - 12:14

Gertien:

Ik vind het wel een beetje spannend. Zo lang weg. Maar veel plezier. Groetjes Mam.

• 24 Januari 2014 - 14:56

Danielle:

Hey,
    Super stoer dat jullie dit gaan doen! Met zo'n bericht op de site wordt het toch wel serieus en komt het dichtbij! Heel veel plezier met de voorbereidingen en daar. Lekker genieten! En tot in Thailand!
    Liefs,
    Danielle

Sienna & Janjaap

Dit is het reisdagboek van Sienna en Janjaap. Voor onze opleiding Eco & Wildlife Studies moeten wij een aantal stages lopen. Het plan is om eind Januari af te reizen naar het verre, verre, verre oosten, namelijk Thailand. Veel plezier bij het lezen van onze reisblog!

Actief sinds 17 Dec. 2013